sobota, 2 sierpnia 2008

Sympatyczna książeczka

Image Hosted by ImageShack.us


Marie-Ange Pompignoli & Bernard Pyrous - PAN BÓG MA POCZUCIE HUMORU
(eSPe, Kraków 2008)

HIGIENA (lub jej brak)

10 dobrych powodów, by się nie myć:

  1. Zmuszano mnie do tego, gdy byłem dzieckiem.
  2. Ludzie, którzy się myją, to hipokryci: uważają się za bardziej czystych od innych.
  3. Jest tyle rodzajów mydła, że nigdy nie zdołam wybrać najlepszego dla mnie.
  4. Kiedyś, owszem, myłem się, ale teraz mnie to krępuje, więc przestałem.
  5. Myję się podczas świąt, z okazji Bożego Narodzenia i Wielkanocy, i to mi całkowicie wystarcza.
  6. Żaden z moich przyjaciół się nie myje i to wcale nie obraca się na ich niekorzyść.
  7. Umyję się, kiedy będę starszy i bardziej brudny.
  8. Nie mam czasu!
  9. Łazienka zimą nigdy nie jest wystarczająco ciepła, a latem – wystarczająco chłodna.
  10. Producenci mydła żądają w zamian pieniędzy!

Notabene: Jeśli zastąpicie słowo „myć się” słowem „praktykować”, otrzymacie 10 najczęściej stosowanych argumentów, by usprawiedliwić brak praktyk religijnych.