niedziela, 31 sierpnia 2008

Z czystej ciekawości postanowiłam spisać każdą książkę, jaką uda mi się przeczytać w sierpniu. Wyszło tego 26 pozycji.

-Pomroka

-Pan Bóg ma poczucie humoru

-Sprawa pięknej żebraczki

-Arcydzieła czarnego kryminału

-Śpiew ptaka

-Sprawa lodowatych dłoni

-Listy starego diabła do młodego

-Sprawa haczyka z przynętą

-Sprawa bigamisty

-Sprawa zdenerwowanej wspólniczki

-Louis de Funes – „Nie mówcie o mnie za dużo”

-Sprawa zielonookiej siostry

-Hotel „Wieczność”

-Sprawa samotnej dziedziczki

-Prowincjonalne zagadki kryminalne

-Sprawa opieszałego kupidyna

-10 prostych sposobów na nieśmiałość

-Modlitwa żaby tom 1

-Inkwizytor

-Warszawa w karykaturze

-Modlitwa żaby tom 2

-Sprawa siostrzenicy lunatyka

-Kultura języka polskiego

-Elementarz Benedykta XVI

-Sprawa śmiercionośnej zabawki

-Elementarz Jana Pawła II






...

Spędziłam ostatnio (mimo protestów obolałego ciała) ponad dwie godziny w bibliotece, ale nie udało mi się znaleźć nic godnego uwagi. Niestety, nie mają więcej kryminałów Gardnera, a jeśli chodzi o pozycje teologiczne, to z uwagi na to, że lubię w nich zaznaczać co ciekawsze fragmenty, wolę kupować takie książki, niż je pożyczać i męczyć się później z przepisywaniem interesujących mnie ustępów.